moodle

Como parte de los procesos de mejora continua en la virtualización de cursos y asignaturas, la UNED cuenta con una nueva versión de Moodle a partir del primer cuatrimestre del 2017.

Se trata de la versión 3.1.2, la cual ofrece mejoras en interfaz y funcionalidad, que derivan en beneficios para la población estudiantil y profesorado.

Cabe señalar que estos procesos de actualización son producto de un esfuerzo de investigación constante del Programa de Aprendizaje en Línea (PAL) y planeación junto con la Dirección de Tecnologías de Información y Comunicación (DTIC) de la UNED, para garantizar la calidad en el uso de la virtualidad en la Institución.

New version of Moodle

As part of the processes of continuous improvement in the virtualization of courses and subjects, UNED has a new version of Moodle from the first term of 2017.

This new version is Moodle 3.1.2, which offers improvements in interface and functionality, resulting in benefits for the student population and teaching staff.

It should be noted that these updating processes are the product of a constant research effort of the Online Learning Program (PAL by its Spanish acronym) and planning together with the Information and Communication Technologies Department (DTIC) at UNED, to guarantee quality in the use of virtuality at the university.